[ Бодит түүх ] Нүүрний хэлбэр засах мэс заслын дараах үйлчлүүлэгчийн сэтгэгдэлээс


Нэр: Тэгү хотын өхөөрдөм охин

Нас: 21
Хийлгэсэн мэс засал: Нүүрний хэлбэр засах мэс засал 


Өнөөдөр маш халуун өдөр байна. Би маргааш өдөр хүртэл энэ боолттой байх ёстой, гэхдээ халуун цаг агаараас болж маш хэцүү байна.
Миний эрүүний хэлбэр хэрхэн өөрчлөгдсөнийг би тэсэн ядан хүлээж байна. Одоо зөвхөн хүлээх л үлдлээ. 


Би өнөөдөр Сөүл рүү явж байна ~ Би өчигдөр ачаа тээшээ савласан. 
Шүршүүрт орж үсээ угааж өдөр дутмын хэвийн амьдралдаа эргэн орсон. 
Намайг харахын бол нүдээ шаргал өнгөөр будан, BB крем түрхсэн байгаа.


Би өөр хүн шиг харагдаж байна. Миний хавдар бүрэн буусан гэж найдаж байна !!


Одоо би амаа нээж болох бөгөөд идэхийг хүссэн бүх зүйлээ идэж болно. 
Гэхдээ хэт хатуу хоол хүнсний зүйл идэхдээ болгоомжилж байхыг эмч маань сануулж хэлсэн. 
Яагаад гэвэл нүүрний мэс заслын хувьд анх удаагаа учраас ясны эдгэрэх явц дунд анхаарах шаардлагатай. 


Хэрвээ та энэхүү мэс заслыг хийлгэхийг хүсвэл үүнийг хийх хэрэгтэй! Өдөр бүр мөрөөддөг шиг.


Цагаан сараар золгохоор эмээгийндээ очсон. 

 Авга ах,  Авга ахын эхнэр намайг хэдэн жилийн турш хараагүй, тэд намайг хараад таниагүй,  "Энэ хэн бэ?" Гэж асуусан. Манай хамаатан садангууд  " Чамайг мэс засал хийлгэсэн гэж хэн ч хэлэхгүй огт өөр хүн болсон байна"  гэж хэлсэн. 
Шинэ амьдралтай минь холбосон Вонжин эмнэлэгийн эмч нартаа баярлалаа гэж хэлмээр байна.


лгэрэнгүй мэдээлэлийг доорх хаягаас авна уу.
E-mail: w.mongol@pwj.co.kr 
Phone:82-10-4370-3331 
Mobile: +82-10-4370-3331(viber) 
Kakao talk: wonjinmn



Comments

Popular posts from this blog

Хулмас яагаад үүсдэг вэ? Үүнээс 100% салах боломжтой юу?

Арьсны тухай ерөнхий ойлголт

Хаван хурдан буулгадаг аргыг танилцуулж байна