[ Бодит түүх ] Мэс заслын дараах сэтгэгдэл


4сарын дараа

Овог нэр: Ким Со Хи
Нас: 24 
Мэс заслын төрөл: Нүд, Нүүрний хэлбэр засах мэс засал

Миний хувьд нэг мэдэхэд л  4сарын хугацаа өнгөрсөн байсан.  

Мэс засал хийлгэсний дараа хаван буухыг тэсэн ядан хүлээсэн бөгөөд 4 сарын хугацаанд бага багаар ихэнх хаван буусан байсан. 

Эхний 2сарын турш зураг авалтанд загварын тал дээр ажиллахад бага зэрэг хүндрэлтэй байсан боловч 3 дахь сараас эхлэн өөртөө илүү итгэлтэй болж эхэлсэн. 

Вонжин эмнэлэгийн мэс заслын дараах хаван буулгах эмчилгээ нь хаванг хурдан буулгаж гайхалтай үйлчилгээг үзүүлсэн. 

Сүүлийн үед найз нар маань " Чи улам илүү үзэсгэлэнтэй болж байна. " Чиний мэс засал үнэхээр сайн болсон ",  " Би ч гэсэн Вонжин эмнэлэгт мэс засалд ормоор байна" , " гэм мэтчилэн маш их хэлж байгаа.  Баярлалаа. Вонжин эмнэлэг 

Видео бичлэгийн дараа фотошоп ашиглахаа больсон. Дараа нь би 
хөх томруулах мэс засал хийлгэхээр төлөвлөж байгаа. 
Би шүрүүрт орох бүртээ сэтгэл хангалуун мэдрэмжийг мэдэрмээр байна. хаха 

Вонжин бол Солонгосын хамгийн шилдэг мэс заслын эмнэлэг. Баярлалаа Вонжин 


Та бүхэн миний мэс заслын өмнөх болон дараах зурагтай танилцаарай.  



Мэс заслын өмнө 


7 хоногийн дараа 


3сарын дараа 

Гоо сайхны мэс заслын зөвлөгөө болон цаг авах бол доорх утсаар холбоо барина уу. 

Дэлгэрэнгүй мэдээлэлийг доорх хаягаас авна уу.
E-mail: w.mongol@pwj.co.kr 
Phone:82-10-4370-3331 
Mobile: +82-10-4370-3331(viber) 
Kakao talk: wonjinmn

Comments

Popular posts from this blog

Хулмас яагаад үүсдэг вэ? Үүнээс 100% салах боломжтой юу?

Арьсны тухай ерөнхий ойлголт

Хаван хурдан буулгадаг аргыг танилцуулж байна