[Бодит түүх] 10жилийн өмнө хийлгэсэн нүд, хамраа дахин заслаа

Бодит түүх : 10жилийн өмнө хийлгэсэн нүд, хамраа дахин заслаа
 Дахин мэс засал хийлгэлээ ~~~

Мэс заслын өмнө


  
10жилийн өмнө нүд, хамрын мэс засал хийлгэсэн ч,
зүсэлтгүй аргаар хийсэн давхраа тайлагдаж
хамранд хийсэн хиймэл эд гэрэлтээд дахин мэс засал хийлгэхээр шийдсэн.

Хамрын үзүүрт өөрийн мөгөөрс хийгээгүй
силикон хийсэн болохоор
арьсаа цоолоод гараад ирчихдэг гэж сонсоод
айсандаа хурдан мэс засал хийлгэхээр шийдсэн.

Миний нэг найз Вонжин эмнэлэгт хамрын мэс засал хийлгэсэн нь үнэхээр хөөрхөн болж,
тэгээд мэс засал хийлгэхээр шийдсэн.
Эмнэлэгт ирж зөвлөгөө авч, эмчтэй уулзсаны дараа
Вонжин эмнээлэгт бүр итгэл төрж
хийлгэхээр бүрэн шийдсэн.

Би 3хүүхэдтэй гэрийн эзэгтэй л дээ.
Мэс засал хийлгэх шийдвэр гаргахад хэцүү байсан ч
Вонжин эмнэлгийн элгэмсэг ажилтан, эмч нарын ачаар
мэс заслаа амжилттай хийлгэж чадсан. 

Мэс заслын дараа  



Одоохондоо хийлгээд 2хон долоо хонож байгаа ч
тодорч гарсан давхраа, хажуу талаас харахад
шулуун хамрын хэлбэр
Би үнэхээр 120% сэтгэл ханамжтай байна.
Өмнө нь миний царай нэг тийм өхөөрдөм байсан бол
одоо цаанаа л нэг ихэмсэг, энхрий ккк





Миний найзууд нүд, хамар нь гоё болоод илүү хөөрхөн болсон байна гэж байгаа. кк

Хөөрхөн болгож өгсөн эмч, сувилагч, зөвлөгч
нарт бүгдэнд нь баярлалаа.





Илүү дэлгэрэнгүй мэдээлэлийг вэб хуудаснаас авна уу.

Comments

Popular posts from this blog

Хулмас яагаад үүсдэг вэ? Үүнээс 100% салах боломжтой юу?

Арьсны тухай ерөнхий ойлголт

Хаван хурдан буулгадаг аргыг танилцуулж байна