Өөртөө яг тохирсон хамартай болсон




Миний хамар намхан дээрээс голдоо товгор ястай болхоор ерөөсөө таалагддаггүй байсан. 
Тэгээд 3жилийн өмнө Пусанд байхдаа хамрын мэс засал анх хийлгэсэн боловч үр дүн нь сэтгэлд хүрээгүй. 
Таалагдахгүй байна гээд дахин мэс засал хийлгэнэ гэсэн ч миний арьс хэт нимгэн болхоор боломжгүй юм шиг санагдаад түүнтэйгээ эвэлрээд байж байлаа. 



Ингээд би Сөүлд ажилд орохоор болоод юу ч гэсэн зөвлөгөө аваад үзье гэж шийдээд Вонжин эмнэлэгт ирсэн. 
Миний муухай болсон хамрыг өөрчлөх боломжтой гэсэн үгийг сонсоод айх санаа зовох зэрэгцэн байж хагалгаанд орлоо. 

Мэс заслын дараа 



Мэс заслын үр дүн нь зураг хараад шууд харагдаж байгаа биз дээ? 
Үнэхээр сэтгэл ханамжтай байна. 
Найз нар маань ч өмнө хийсэн хамар гэж мэдэгдэхгүйгээр зассан байна гэж хэлсэн. 
Одоо бол миний хамар шиг л байна. Миний нүүрний хэлбэрд яг тохирсон. 



Одооноос эхлээд нүүрээ гоё будаад өөртөө итгэлтэй зургаа авхуулнаа. 
Та бүгд ч гэсэн Вонжинд ирж хөөрхөн болоорой. 


 
Илүү дэлгэрэнгүй мэдээлэлийг вэб хуудаснаас авна уу.


Comments

Popular posts from this blog

Хулмас яагаад үүсдэг вэ? Үүнээс 100% салах боломжтой юу?

Арьсны тухай ерөнхий ойлголт

Хаван хурдан буулгадаг аргыг танилцуулж байна