Бодит түүх

Бодит түүх 


Нэр: Дакс
Нас: 33


(Мэс заслын өмнө)


Юуны өмнө өөрийнхөө талаар товч танилцуулья. Би 13настайгаа Солонгост амьдарч эхэлсэн. Нас ахих тусам миний эрүү далийх болсон 19настайдаа шүдний эмнэлэгт очиж үзлэг хийлгэхэд тэндхийн эмч дээд доод эрүүний мэс засал санал болгосон ба үүнийг сонссон ээж маань их гайхаж айж сандарсан. Эмч нар хагалгаа АНУ-д хийлгэхийг зөвлөж байсан ч ээж маань Солонгост илүү туршлагатай эмч нар байдаг гэдгийг олж мэдсэн. Би энэ хагалгааны талаар бодох тусам маш их айж хийлгэмээргүй санагдаж байсан. 

(Мэс заслын дараа)

Санаандгүй байж байгаад өнгөрсөн жил телевизийн зураг авалтад оролцох талаар санал ирсэн. Өмнө нь би зураг авалтын ажилд оролцож байсан ч энэ удаа өөрийгөө зурагтаар ямар гарах бол гэдгийг хармаар санагдсан. Фото зураг авалт бол ямар нэгэн програм ашиглаад засаж болдог байхад телевизийн зураг авалт бол тийм биш байдаг. Ингэж байгаад би 4жилийн өмнө, 2жилийн өмнө гээд хагалгаанд орсон хүмүүсийн талаар мэдээлэлийг олж авсан. 

(Мэс заслын дараа)


Ингэж би ийм төрлийн талаар мэс заслын мэдээлэлийг олж авсан ба мэдээж тийм амархан хагалгаа биш учир олон газраар явж зөвлөгөө авч үзлээ. Тэдгээр эмнэлгийн дотроос хамгийн эелдэг ажилтнуудтай Вонжин эмнэлгийг сонгосон. Би Солонгос хэлээр ярьдаг ч анагаах ухааны мэргэжлийн үг хэллэг гарч ирэхээр сайн ойлгохгүй байсан энэ үед Жэни гэдэг орчуулагч надад маш сайн туслаж, мэргэжлийн түвшинд тайлбарлаж өгдөг байлаа. 

(Мэс заслын дараа)


Мэс заслаас өмнө нүүрний бүх төрлийн рентгэн зураг авч, шүдний хэлбэрийг гаргаж ирсэн. Тэгээд Пак Жун Чол эмчтэй уулзаж хагалгаа хэрхэн хийгдэх талаар нарийн зөвлөгөө авч, тэрээр миний хагалгааны талаар төлөвлөгөөг гаргаж өгсөн. 

Мөн би шүдний эмч Жу Хён Үтэй уулзаж мэс заслын дараах шүдний аппарат зүүх эмчилгээний хуваарь гаргуулж авсан. Шүдний эмнэлгийн ажилтнууд хөнгөн түргэн шуурхай үйлчлэж байсан нь надад маш их таалагдсан. 

(Мэс заслын дараа)






Вонжин эмнэлгийн онлайн зөвлөгөө

Фейсбүүк зөвлөгөө

Утсаар зөвлөгөө
010-4370-3331 / Солонгосоос/
7677-3400 /Монголоос/

Имэйл зөвлөгөө

Comments

Popular posts from this blog

Хулмас яагаад үүсдэг вэ? Үүнээс 100% салах боломжтой юу?

Арьсны тухай ерөнхий ойлголт

Хаван хурдан буулгадаг аргыг танилцуулж байна