Миний мэс заслын өмнөх болон дараах зурагтай танилцаарай. Итгэмээргүй өөрчлөлт, Баярлалаа


   
       Нас: 25 
       Хийлгэсэн мэс засал: Нүдний мэс засал , Нүүрний хэлбэр засах мэс засал, Хөхний мэс засал 


Мэс засал хйилгэсний 30 хоног буюу сарын дараах миний сэлфи зураг. 
Нүүрний хаван буусан ч гэсэн дахиад сайн хаван буухыг нь хүлээх хэрэгтэй. 
Би одоог хүртэл итгэж чадахгүй байгаа. 
Миний эргэн тойрны хүмүүс намайг үнэхээр үзэсгэлэн төгөлдөр болсоныг хүлээн зөвшөөрч гоо сайхны мэс заслыг хүлээн зөвшөөрөх болсон. 


Энэ бол миний мэс заслын 3сарын дараах зураг. 
Зураг авалт гээд миний завгүй амьдрал үргэлжилсээр би үнэхээр аз жаргалтай байна. 

Мэс заслын дараа ч гэсэн Вонжин гоо сайхны эмнэлэгт хандахад найрсагаар хүлээж авч сэтгэл ханамжийг минь улам нэмэгдүүлсэн. 
Тиймээс би Вонжин гоо сайхны эмнэлэгийн гайхамшигт ур чадвар болон үйлчилгээг нүүр бардам хүмүүст хэлдэг. 

Вонжин эмнэлэгийн алтан гарт эмч нартаа болон бүх ажилчдад нь сайн сайхныг хүсье. Баярлалаа  


Дэлгэрэнгүй мэдээлэлийг доорх хаягаас авна уу.
E-mail: w.mongol@pwj.co.kr 
Phone:82-10-4370-3331 
Mobile: +82-10-4370-3331(viber) 
Kakao talk: wonjinmn

Comments

Popular posts from this blog

Хулмас яагаад үүсдэг вэ? Үүнээс 100% салах боломжтой юу?

Арьсны тухай ерөнхий ойлголт

Хаван хурдан буулгадаг аргыг танилцуулж байна