Би хүссэн нүүрнийхээ хэлбэрийг Вонжин эмнэлэгээс олсон.


/ Мэс заслын өмнө зураг / 

Мэс засал хийлгэхээс өмнө жижигхэн нүүртэй хөөрхөн охидуудыг хараад бяцхан атаархаж хөөрхөн болохыг дотроо мөрөөдөж явдаг байлаа. 
Би ч бас нүүрний хэлбэр засах мэс засалд орвол  өөрчлөгдөж  тэд нар шиг хөөрхөн болно гэж бодхоор л догдолж байсан үе саяхан. 
Том өргөн нүүртэй байсан миний нүүрний хэлбэр тэр мэс заслаар өөрлчлөгдөнө гэдэгт бас эхлээд итгэж өгөхгүй байлаа. 
Зураг авхуулах болгонд буурцагны талх шиг гардаг байсан нүүрний хэлбэр, том шанааны яс зэргээс их стрессддэг байсан бол одоо би өөртөө итгэлтэй зургаа авхуулж итгэлтэй амьдрах болсон. 

/ Мэс заслын 7сарын дараах зураг / 


Мэс заслын дараа зураг авхуулсан ч урдных шиг зургаа  янзлах шаардлагагүй болсон. 
Мэс засал хийлгээгүй юм шиг харагдуулж, хүмүүс намайг зүгээр л турсан гэж боддог. 
 Яаж ийм хөөрхөн боловоо гэж асуухад нь дотроо баярлах шиг кк


/ 1жилийн дараа / 
Нүүрний минь хэлбэрийг өөрийн юм шиг хйиж өгсөн Вонжин гоо сайхны эмнэлэгтээ баярлалаа.
Одоо би найз нартайгаа зургаа авхуулахдаа хойшоо зогсож зураг авхуулах шаардлагаггүй болсон. 

Дэлгэрэнгүй мэдээлэлийг доорх хаягаас авна уу.
E-mail: w.mongol@pwj.co.kr 
Phone:82-10-4370-3331 
Mobile: +82-10-4370-3331(viber) 
Kakao talk: wonjinmn



Comments

Popular posts from this blog

Хулмас яагаад үүсдэг вэ? Үүнээс 100% салах боломжтой юу?

Арьсны тухай ерөнхий ойлголт

Хаван хурдан буулгадаг аргыг танилцуулж байна