Вонжингийн Вьетнам модел Гүэн Нонагийн бодит түүх


Гүэн нь гоо сайхны мэс заслаар дамжуулан өөрийнхөө гадаад төрхийг улам үзэсгэлэнтэй болгохыг хүссэн. Түүний нүдний булчин суларснаас үргэлж ядруу нойрмог харагддаг байсан. Мөнхөр намхан хамраасаа болоод өөртөө итгэх итгэлгүй байсан. Гэхдээ одоо бүгд өөрчлөгдсөн.
Вонжинтой байсан түүний аяллыг уншаад хэрхэн өөртөө итгэлтэй болсныг хараарай.

Мэс заслын өмнө

Мэс заслын дараа 3 дахь хоног
Өнөөдөр мэс заслын дараах 3 дахь өдөр. Нэлээн өвдөх байх гэж бодсон чинь огт өвдөөгүйд үнэхээр гайхсан. Миний нүүр жаахан хавантай байна. Хурдан л утсаа авхуулах юмсан гэж бодож байна. Би одоог хүртэл мөсөөр жин тавиад гадуур хаяа салхилаад нүүрээ хавдуулахгүйн тулд хичээж байгаа.

Мэс заслын дараа 7 дахь хоног
Би өнөөдөр хамрын дотор талын утсаа авхуулахаар эмнэлэг орсон.
Би эмнэлэгт очихоосоо өмнө хамар ямар болсон бол гэж их бодсон. Тэгээд хамраа хараад үнэхээр таалагдсан. Эмч маань хараахан хавантай байна, бага багаар буугаад ирвэл үнэхээр гоё болно гэж хэлсэн. Мөн мэс заслын үр дүн сайн гарна гэж хэлсэн эмчийн үгийг сонсоод их аз жаргалтай байсан.

Мэс заслын дараа 14 дэхь хоног
Мэс засал хийлгээд 2 долоо хоног өнгөрсөн байна. Өнөөдөр утас авхуулах өдөр. Миний нүүрний хаван бараг байхгүй болсон. Би нүдээ томруулаад хамраа өндөрлүүлсэн ч яг өөрийн мэт харагдаж байгаа. Мэс заслын дараа гэр бүл, найз нөхөд бүгд гоё болсон байна гээд магтсан.

Мэс заслаас хойш 1 сарын дараа
Мэс засал хийлгээд 1 сар болсон байна. Би одоо өөрийнхөө дүр төрхөндөө сэтгэл хангалуун байна. Би нэг сарын дотор маш өөртөө итгэлтэй болсон. Учир нь миний нүд хамар яг өөрийн юм шиг харагдаж байгаа. Миний хамар өндөрсөн миний нүд өмнөх шигээ нойрмог унжуу харагдахаа больсон.
Мэс заслаас 2 сарын дараа
Аль хэдийн 2 сар өнгөрсөн байна. Миний нүд хамар үнэхээр гоё болсон. Улам л төрөлхийн мэт харагдах болсон. Өөртөө итгэх итгэлтэй болж аз жаргалтай байна.
Би өөрийнхөө одоогийн дүр төрхийг хараад өөртөө сэтгэл дүүрэн сайхан байна.

3 сарын дараа
Аль хэдийн 3 сар өнгөрсөн байна. Өдөр ирэх тусам гоё болоод л байна. Ялангуяа миний нүд хамар их гоё болсон. Миний өөрчлөлт намайг баяр хөөртэй болгосон.
Би үнэхээр аз жаргалтай байна.

Comments

Popular posts from this blog

Хулмас яагаад үүсдэг вэ? Үүнээс 100% салах боломжтой юу?

Арьсны тухай ерөнхий ойлголт

Хаван хурдан буулгадаг аргыг танилцуулж байна