Нугасны муухай дэгдээхэй


Эмгэн шулмаас үзэсгэлэнт хүүхэлдэй


Та бүхэнд нэгэн өрөвдөлтэй охины амьдрал хэрхэн өөрчлөгдсөн талаарх түүхийг өгүүлье.

Сайн байцгаана уу? Намайг Ин хян нё гэдэг би 22настай. Гэхдээ би 22настай юм шиг харагддаггүй учир би шаамий дээрээс маш өргөн шанаатайгаас бүргэд хамартай.
Хүмүүс намайг эмгэн шулам гэж гоочилдог. Өөрийнхөө царайг толинд харах бүрдээ стресс авдаг байлаа. Хүмүүс хүртэл намайг харах болгондоо яагаад наад эрүү амаа янзлуулдаггүй юм бэ гэдэг байлаа? "Эрүү" гэсэн үг л гарах болгонд намайг ярьж байгаа юм шиг санагдаж уйлж хямарна.


Эрүүнээс болж байнга сэтгэлийн шарх авж сүүлдээ өөр өөртөө итгэл болсон. Миний үеийн хүүхдүүд бүгд клуп явж хөгжилдөж байхад би өөриийнхөө царайнаас болж клуб явах тухай бодохыг ч хүсдэггүй. Би өөрийгөө гоёх их дуртай... өмсөж үзэхийг хүссэн хувцас болон засаж үзэх үсний засалтаа эрүүнээсээ болоод чаддаггүй. Үсээ овоолж боох талаар төсөөлжиж үзээгүй.


Би удаан бодсоны эцэст үхэн үхтлээ эрүүнээс болж стрессдэж амьдрахыг хүссэнгүй. 
Тэгээд " Ругэдмира" гэдэг нэвтрүүлэгт оролцсон ч хагалгааны эрх авж чадаагүй. Гэхдээ сайхан сэтгэлд Вонжины хамт олон миний зовлонг ойлгож надад 100% үнэгүйгээр миний хагалгааг хийж өгөхөөр болсон юм

Хагалгааны дараа


Унтаад сэртэл нэг сонин жингүүтсэн мэдрэмжтэй байлаа өвчин байхгүй ч амьсгалхад үнэхээр хэцүү байлаа Хагалгаа хийлгэсэн эхний өдөр өвдөөд цаг хугацаа  өнгөрж өгөхгүй их хэцүү аман дотор болон хамрийн нүхэд чигсэн янз бүрийн юмнаас болоод амьсгалхад үнэхээр хэцүү бачуурч байлаа. Гэхдээ амьдралаа өөрчилөх гэж байгаа юм чинь энэ зэргиийн өвдөлт юу биш юм шиг мэдрэмж, төрж насаар шаналж байснаас хэдхэн хоног тэсэх хэрэгтэй гэж бодогдоно. 



Хагалгааны дараа 1 долоо хоног


Өнөөдөр эмнэлэг яваад ирлээ. Миний арьс угийн их эмзэг учраас наасан лентээс болоод харшил гарсан байна. Гэхдээ эмнэлгийн зүгээс зүгээр гэсэн ба арьс арчилгааны курс үйлчилгээнүүдэд хамруулж, хавдар хурдан буулгадаг тариа ч хэд хэд тариулахаар боллоо. 
Ойрд хатуу зүйл идэж болохгүй шингэн зүйлээр хооллож байгаа болохоор жин ч хассан байна.
Хавдар ч буугаад жингээ ч хасаад сэтгэл санаа сайхан байна.




Хагалгааны дараа 2 долоо хоног


Нүүрэн дээр гарсан юм бараг эдгэрчихлээ. Арьс арчилгааны эмчилгээ хийлгээд арьс зөөлрөөд гоё болж эхэлж байна. Хавдар буулгах тариа хийлгээд хавдар ч эрчимтэй бууж эхэлж байгаа нүүрээ тойруулаад сойх сунадаг боолтноосоо болоод амаа том ангайж болохгүй болхоор хүссэн болгоноо идэж болохгүй, байнга шингэн хоолоор хооллоод гэдэс өлсөөд заримдаа хэцүү юмаа... Гэхдээ насаараа идэж чадахгүй биш, харин ч жингээ улам хасаад 40кг болцон гоё байна. Хамгийн гол юм иддэг болсон ч жингээ барих хэрэгтэй шүү.




Хагалгаа хийлгэсний 1сарын дараа


Одоо хүссэн юмаа идэж чаддаг болсон болохоороо ойрын үед шоколад, зайрмаг, бэлэн хоол гээд хүссэнээрээ идэж өгч байна.
Хавдар бүрэн арилаагүй ч гадуур чөлөөтэй явдаг боллоо.




Хагалгаа хийлгэсний 2сарын дараа

Аль хэдийнээ 2 сар өнгөрчээ. Хэд хоногийн өмнө хамрын хагалгаандаа орж бүргэдэн хамраа гоё хамар болгож авсан. Эрүү нүүрний хагалгаа хийлгэсэн болоод тэрүү хамар юу ч биш санагдаж байна. кккккк Хамар маань ч их таалагдаж байгаа.





Хагалгаа хийлгэсний 3сарын дараа

Анх хурдхан 3 сар болоод бүх хавдар буугаад өөрийнхөө хөөрхөн царайтай уулзах юмсан гэж бодогдож байж билээ. Зовсны эцэст жаргана гэж... 
Би өөрийнхөө гадаад ба дотоод хүнээ үнэхээр их өөрчилсөн 
Хүн болгох намайг хөөрхөн гэж хэлэх болж найзууд ч ихтэй болсон 
Хагалгаа хийлгэсний дараа хамгийн түрүүнд үсээ овоолж үзэхийг хүсэж байсан, бусдын өмнө инээхдээ гараараа таглалгүйгээр инээж үзэхийг хүсэж байсан гээд хийхийг хүсдэг бүхнээ хийж чадаж байгаа болохоор үнэхээр аз жаргалтай болсон.



Миний амьдралыг өөрчилж өгсөн Вонжин эмнэлгийн бүх ажилтан чин сэтгэлээсээ талархсанаа хэлмээр байна.


" Ругэдмира"(ямар нэгэн асуудалтайгаасаа болоод гоо сайхны хагалгаа хийж өгдөг нэвтрүүлэг)  нэвтрүүлгээс эрх авж чадаагүй ч намайг урьж оролцуулсан ба би олон хүнд итгэл найдварыг өгсөн.








Вонжин эмнэлгийн онлайн зөвлөгөө

Фейсбүүк зөвлөгөө

Утсаар зөвлөгөө
010-4370-3331 / Солонгосоос/
7677-3400 /Монголоос/

Имэйл зөвлөгөө



Comments

Popular posts from this blog

Хулмас яагаад үүсдэг вэ? Үүнээс 100% салах боломжтой юу?

Арьсны тухай ерөнхий ойлголт

Хаван хурдан буулгадаг аргыг танилцуулж байна