Бодит түүх

Бодит түүх 



Нэр: Прин 
Нас: 25


Мэс заслын өмнө





Би өчигдөр Солонгост ирсэн. Вонжин эмнэлгийн маш эелдэг ажилтан намайг тосож авсан. Эмнэлгийн ажилтнууд үйчлүүлэгч болгонтой маш эелдэг харьцаж, найрсгаар туслаж байсан. Би зөвлөгөө аваад мэс заслын өмнөх цусны шинжилгээ, СТ зураг авхуулсан. Би дээд доод эрүүний мэс засал хийх учир шүдний хэв тодорхойлох хэв авхуулсан. Хэв авхуулхад маш эвгүй бөөлжих гээд гэхдээ сувилагч шадвартай хурдан хугацаанд хийсэн учир тэвчиж болхоор байлаа.
Мэс заслын дараа амттай Солонгос хоол иднэ гэж бодхоор баяртай байна.


Мэс заслын дараа 5хоног




Мэс засал хийлгээд 5хоног өнгөрлөө. Нүдний хаван харьцангуй бага байгаа ч уруул хэсгээрээ их хавантай хэвээрээ л байна. Өнөөдөр 20минут орчим салхинд гарлаа. Гадуур явахаар төрөл бүрийн хоолны үнэр намайг зовоох юм, удахгүй бүрэн эдгэрээд гоё хоол иднээ.


Мэс заслын дараа 45хоног




Цаг хугацаа үнэхээр хурдан өнгөрөх юмаа. Мэс засал хийлгээд аль хэдийн 1сар хагас өнгөрсөн байдаг. Би өдөр болгон өөрийнхөө хөөрхөн болсон царайг хараад үнэхээр жаргалтай байна. 

Comments

Popular posts from this blog

Хулмас яагаад үүсдэг вэ? Үүнээс 100% салах боломжтой юу?

Арьсны тухай ерөнхий ойлголт

Хаван хурдан буулгадаг аргыг танилцуулж байна